Onze opdrachtgevers verdienen hoogwaardige dienstverlening. Aan de kwaliteit van ons werk doen we daarom nooit concessies. We waken over onze kwaliteit, integriteit en resultaten door intern vastgelegde afspraken.
Heeft u suggesties, klachten of wilt u (vermeende) misstanden melden?
Het reguliere proces van melden van klachten en suggesties vindt plaats in het contact tussen de opdrachtgever en de projectleider van EHdK. Als dat niet voldoet of niet passend is voor de situatie is zijn er nog een andere mogelijkheid voor het melden van suggesties, klachten en eventuele misstanden:
U kunt mailen of bellen met het Office Management van EHdK via info@ehdk.nl of 020-2611230. Deze kanalen staan ter beschikking van opdrachtgevers, leveranciers en anderen die een zakelijke relatie hebben met EHdK en alle EHdK-medewerkers.
Wat gebeurt er met de melding?
De melding wordt ontvangen en behandeld door het Office Management van EHdK. De melder krijgt een kennisgeving van ontvangst. Wij hebben de intentie om de klacht binnen 10 werkdagen af te handelen, wanneer het langer tijd vergt ontvangt u binnen 10 werkdagen bericht van de voortgang.
Wil je meer weten?
Neem contact op met EHdK-collega Siebeline van Houten.
0637330659
siebeline@ehdk.nl